מדפים לסופר וקופה

 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
שולחן קופה
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
 
שולחן קופה
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
מדפי סופר
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
שולחן קופה
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 
 
 
שולחן קופה
 
 
לפרטים נוספים
 
 
 
לסל הקניות
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
מאז תחילתו של העידן התעשייתי, העידן שבו תרבות הצריכה ניצבת בלב לבה של התרבות המערבית, אנשי שיווק ומכירות עומלים על טכניקות שיווקיות להגדלת הרווחיות של סוחרים ובעלי חנויות. התצוגה הוויזואלית, המשולבת עם עקרונות מכירה מדוקדקים, יכולה להביא לתוצאות רחבות ואיכותיות בתחום הגדלת הרווחיות של כל חנות וסופרמרקט. בעת בחירת מדפים לסופר או מדפים לקופות, עליכם לזכור את אפשרויות הרווח הטמונות בתוספת חיונית זו לחנות שלכם ולהבין כי מדובר בתוספת רווח ישירה לקופה הכללית שלכם. לא מדובר בבחירת מטאטא, שאולי יטאטא יותר טוב או פחות, אלא מדובר בכלי שיווקי ומכירתי ישיר, שיכול להגדיל את הרווח הכולל שלכם באופן מיידי.

בין אלפי מוצרים - כיצד נכוון את תודעת הלקוח?

רשתות המזון הגדולות והסופרמרקטים הידועים מציגים לקהל לקוחותיהם אלפי מוצרים המסודרים לפי קטגוריות לבחירתם האישית. בכל קטגוריה, ואף בכל סוג מוצר, הלקוח ניצב לפני בחירה מרובה של חברות שונות המשווקות לו את מוצריהן. כבעלי הסופר, תמיד נרצה להגדיל את רמת הרווח שלנו ולכוון את תודעת הלקוח לפי אלמנטי המכירה שיניבו את הרווח הרב ביותר עבורנו. על מנת לעשות זאת נצטרך לכוון את תודעת הלקוח והשיטה הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תצוגה נכונה של המוצרים שאותם נרצה להדגיש. באמצעות בחירה נכונה של מדפים לסופר, ובאמצעות סידור נכון של המוצרים על גביהם, נוכל להשיג את תשומת לבו של הלקוח ולכוון את התודעה שלו בדיוק למקום שבו אנו מעוניינים שהיא תהיה.

רגע לפני שמשלמים

כל בעל סופר, בעל חנות ואיש מכירות מכיר את עיקרון ההגדלה. נניח שלקוח רכש מוצרים בסך כולל של 1,000 ש"ח, נסו לגרום לו לקנות מוצר בשווי של 100 ש"ח שישלים את עגלת הקניות שלו, סביר להניח שלא תהיה בעיה, אך ברגע שתטפסו קצת מעבר לכך, סביר להניח שתתקלו בהתנגדות, מכיוון שהלקוח כבר סגר את העגלה שלו ומעוניין לבצע את הרכישה בפועל. אותו הדבר תקף גם לגבי רכישה בסכום של 100 ש"ח וניסיון הגדלה בסכום של עד 10 ש"ח. כלל האצבע אומר כי ברגע שכבר הסכים להוציא סכום כסף מסוים מכיסו, יסכים הלקוח להגדיל את סל הרכישה שלו בסכום של עד 10% מסכום הרכישה הכולל. הלקוח לא עושה זאת בצורה חישובית, אלא בצורה בלתי מודעת, של ערך נתפס בעיני הצרכן. כאנשי שיווק ובעלי סופרמרקטים, כל שעלינו לעשות הוא להבין את נקודת החשיבה הזאת ולהציג בפני הלקוח מוצרי קופות שיעזרו לו לבחור את מוצרי ההגדלה שיגדילו את סל הרכישות שלו ב-10% מסך הרכישה הכללי.


אז למה אתם מחכים?


אנחנו בדיספליי תצוגה בע"מ מתמחים בכל נושא מדפים לסופר ותצוגת מוצרים לצד קופות, צרו איתנו קשר כבר עכשיו והגדילו את אחוזי המכירות שלכם! צלצלו אלינו לטלפון שמספרו 03-6872966.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
דרך שלמה 99, תל אביב | טל': 6872966 - 03 | פקס: 6888561 - 03 | דוא"ל: display@display.co.il
ההסתדרות 25, חיפה | טל': 04-8424505 | פקס: 04-8424507
שעות פתיחה: א'-ה': 8:30-17:30